gotta be you- kap 6

harrys perspektiv:
Vi betalade och gick in. Jag gick på toan medans tjejerna gick in i sitt omklädningsrum. När jag var färdig skyndade jag mig in i omklädningsrummet. Jag gick fram till ett skåp. Då insåg jag att jag hade gått in i fel omklädningsrum och var inne i tjejernas. Jag vände mig snabbt om mot dörren och sprang ut, väldigt röd i ansiktet. Jag sprang fort in i killarnas omklädningsrum och skämdes mycket. När jag hade fått på mig de svarta badbyxorna och låst in grejerna i skåpet gick jag ut till tjejerna.

Sophies perspektiv:

Jag gick ut och solen brände mot mina bara ben. Cleo kom strax efter mig. Vi kollade mot killarnas omklädningsrum och såg ingen. Jag gick fram till poolkanten bara för att känna på vattnet.  Plötsligt känner jag hur en hand träffar min rygg och knuffar ner mig i det iskalla vattnet. Jag skrek till liten när jag kom upp över vattenytan. Jag tittade snabbt upp på poolkanten för att se vem det var. Det var ingen mindre än Harry. Han skrattade och kollade mot mig.

-          can you help me now, sa jag och tittade på honom med hundögon.

Han räckte fram sin hand och jag små log lite åt honom. Jag tog snabbt upp min hand men innan jag han ta den så drog han bort den.

-          no, sa han och ställde sig upp.

jag nickade lite åt Cleo och hon förstod vad jag menade.  För efter en liten stund så var både han och jag i vattnet dyngsura. Fast den här gången så var det vi som skrattade åt honom.

-          jag måste gå på toa, sa hon och försvann iväg in mot omklädningsrummet.

Han slängde med håret när han kom upp till vattenytan. Det såg snyggt ut. Och han kollade på mig med sin speciella blick som nästan fick mig att falla ihop. Han stänkte vatten på mig. Jag kollade på honom och vräkte tillbaka vatten över. Jag simmade mot kanten för det började bli jobbigt att simma. Jag drog mig mot den grunda delen av bassängen. det var bara jag och Harry helt ensamma i bassängen. Jag ställde mig på botten och slängde vatten i huvudet på mig själv. Jag kände hur det började komma vågor bakom mig och tänkte precis vända mig om när harry höll fast mig bakifrån. Jag skrek till och harry snurraded på mig. Vi stog ögamot öga och hans gröna ögon kollade in i mina.håret hängde i stripor runt mitt huvud. Han höll runt min midja. Jag höll runt hans axlar. Jag böjde mig försiktigt fram mot hans ansikte. Hans ansikte kom närmre och vi möttes i en perfekt kyss. Mitt huvud snurrade och hjärtat pulserade. Jag var så lycklig. Vi fortsatte kyssas och han drog mig närmre honom. jag sneglade mot kanten av bassängen och såg att Cleo stog där med en förvånad min samtidigt som hon drog fram sin telefon och tog ett kort.

Shiit, tänkte jag men fortsatte kyssa Harry. Vi slutade kyssas och jag kollade in i hans gröna ögon och log. Han kollade generat emot mig.

-          I think i like you, sa jag tyst.

-          I think i like you to, sa han tyst och generat. Han la sina händer runt min midja och lyfte upp mig i luften. Jag höll ut armarna som att jag flög och bara njöt.


det blev inte så långt kappitel men vi lägger ut ett till i morn tror jag :D. kommenetera gärna och om ni vill va med och allt sånt ni vet :P// cecci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0